sobota, 25 maja 2013

Prezenty

Nie wiem kiedy , ale nazbierało się kilka rzeczy, których nie pokazałam.Najpierw jednak będą prezenty.
Pierwszy dla mamy na Dzień Mamy oczywiście:)
Trójkąt wykonany z Toho Treasure w kolorach Opaque Lustered Lt Beige Oraz Metallic Rainbow Iris. W środku zawieszone serce Swarovski w kolorze Light Rose. Zawieszone na naturalnym rzemieniu w kolorze czarnym.


 

Drugi jest prezent dla babci. To dama kameliowa z żywicy obszyta techniką haftu koralikowego. Użyłam koralików Toho 15/0 Opaque Gray, 11/0 Ceylon Celery, Opaque Frosted Gray, Trans-Rainbow Frosted Black Diamond , 8/0 Opaque Frosted Gray oraz Fire Polish 3mm w kolorze Albaster. Od spodu medalion podszyty jest ekoskórką w kolorze beżowym. Średnica to ok . 5cm. 




astępne kolczyki kolce, tym razem nie są wiszące tylko na sztyftach. Te nie mają jeszcze właścicielki. Wykonałam je wg tutorialu Weraph. Użyłam Koralików Spike 5x5 mm w kolorze Jet Sliperit, Toho 15/0 Metallic Moss oraz 11/0 Matte Galvanized Orchid.Sztyfty jak i baranki są posrebrzane. 
 



Kolejny prezent dla mamy. Pierścionek z onyksem w części centralnej. Miał być cały czarny więc koraliki to Toho 15/0 i 11/0 w kolorze Opaque Jet.





  I na koniec pierścionek z białym howlitem. Opleciony Toho 11/0 Opaque Lt Beige oraz 15/0 SL Lt Topaz.








8 komentarzy:

  1. Ale wysyp skarbów, każdy jeden zachwyca i jestem pewna, że obdarowane będą piszczeć z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności przygotowałaś dla mamy i babci :-) Na pewno będą zadowolone. A mi się najbardziej ze wszystkiego podoba biały pierścionek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty, mama i babcia na pewno będą bardzo zadowolone :D i czuję się znowu naciągana na zakupy - muszę mieć ten matallic rainbow iris, cudny kolor :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwa z Ciebie mróweczka :D jakoś osobiście do trójkątów i kolców się przekonać nie mogę (co oczywiście nie zmienia faktu, że ślicznie Ci wyszły), tak strrrasznie spodobała mi się wisior z kameą - piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kamea stylowa i piękna...ale biały pierścionek rulez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria jak zwykle wykonana z najwyższą starannością. Mnie też powala biały pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kamea i pierscionek extra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne u mnie nie ma aż takich piękności ale zapraszam www.esatworzy.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń