czwartek, 8 stycznia 2015

Serduszkowo

W ostatnim czasie nazbierało mi się troszkę serduszek do pokazania:) Część z nich jest mała , tzn.1,8x1,4 cm i to są te serduszka -charmsy. Popełniłam tez kilka większych - do breloków i ich wielkość to ok 3,5x3 cm.

Serduszka większe wykonane są z Toho 11/0.


Malutkie serduszka wykonałam z Toho 15/0.


A tu jeszcze Was pomęczę każdym z osobna :P

Na początek serca większe.

Pierwsze wykonane z Toho 11/0 PFG Aliminium


Drugie z Toho 11/0 Silver Lined Frosted Ruby

i ostatnie z Toho 11/0 Opaque Rainbow Cherry.


Na koniec 3 małe serduszka w premierowych kolorach ( premierowych jeśli o serduszka chodzi oczywiście;))

Pierwsze powstało z Toho 15/0 Inside Color Aqua Purple Lined

Drugie z Toho 15/0 Metallic Bronze

a ostatnie z Toho 15/0 Opaque Cherry






14 komentarzy:

  1. Śliczne!!!
    Moja wspólna droga z koralikami dopiero się zaczyna, ale może kiedyś zrobię takie serduszko?
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślę, że dla chcącego nic trudnego także na pewno się uda w przyszłości:)))

      Usuń
  2. Asiu, ile miłości na Twoim blogu dzisiaj ! :) Uwielbiam te Twoje serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia:) A uzbierało mi się tej miłości przez grudzień aż kipi!:D

      Usuń
  3. Ale słodziaczki, piękne i misterne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asia:D Słodko tu jak w Walentynki:P

      Usuń
  4. Te serduszka są prześliczne. Może podrzucisz schemat.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tu tutorial na podobne http://rukadelkino.ru/pletenie/pletenie-iz-bisera/387-serdce-iz-bisera-master-klass-ot-eleny-gogol.html . Chyba muszę przykleić gdzieś ten link;D

      Usuń
  5. Śliczne serduszka. Nie mieści się w mojej głowie jak takie cudności można zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mi się te serduszka podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za adres , postaram się zrobić serce, choć pewnie nie uda mi się zrobić tak pięknego jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam prośbe jak możesz to napisz jak wykonujesz pierwsze rzędy serca, bo coś robię nie tak i nie wiem co. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń