sobota, 28 marca 2015

Świderki podwójne

Na moim blogu ostatnio trochę mniej się dzieje niż zwykle. Niestety pogoda chyba nie sprzyja zdrowiu i z jednej choroby zwinnie przechodzimy w kolejną , a czas kurczy się, a razem z nim moje koralikowe wieczory:( Ale żeby nie było już tak ponuro to mimo wszystko czasami udaje się coś zrobić. Jedna para kolczyków to nie szaleństwo ale dawno nie było u mnie świderków, więc dostaną osobnego posta:)
Pierwotnie miały być całkowicie jednokolorowe, ale że nie posiadam koralików 8/0 w tym kolorze to zastąpiłam je po prostu czarnym kolorem koralików Magatama 3mm . Reszta to koraliki Toho Treasure, 15/0 i 11/0 w kolorze Silver Lined Teal.
Świderki wykonałam wg schematu autorstwa June Huber




10 komentarzy:

  1. Wspaniałe świderki, dla mnie to czarna magia, ale Tobie wychodzą wyśmienicie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wspaniałe. Zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Podwójnie;) za zdrowie dzisiaj dużo baaardziej:)

      Usuń
  3. Super świderkowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie :) Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne :) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, nie wiem z czego to jest zrobione, nie wiem jak to się robi :) , ale wygląda całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są! :) pięknie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń