czwartek, 9 lipca 2015

Czwartkowe DIY- Gold Ombre

Jeszcze trochę powyskakuję Wam z lodówki - w końcu lato jest więc siedzę tam;). Dzisiaj zapraszam na Czwartkowe DIY ze Światem Koralików.Mam nadzieję ,że są tu jeszcze zwolennicy wzorów na szydełkowe kulki , więc dzisiaj pokaże jedną z nich. Myślę ,że całkiem przyjemną dla oka i uniwersalną, bo można ją zastosować jakos dopełnienie kompletu z cieniowanymi bransoletkami szydełkowymi ( wzory w zakładce z wzorami na sznury).

Dzisiejsza kulka ma ok. 30 mm ( w środku kulka 25 mm). Oszydełkowałam ją koralikami Toho 11/0 w kolorach PFG Starlight oraz Silver Lined Smoky Topaz.

Pełny wzór na nią znajdziecie TUTAJ, a dla tych którzy nie wiedzą do końca jak czytać te schematy bądź dopiero będą się uczyć szydełkowych kulek zapraszam TU.


6 komentarzy:

  1. Śliczna kuleczka :) bardzo zgrabna, ja też postanowiłam nauczyć się ukośnika tylko zaczynam od bransoletki i też zaprojektowałam sobie taką cieniowaną z dwóch kolorów, mam nadzieję że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę taką kulkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kulka, fajny dobór koloru :) Podoba mi się również nowy wystój bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kulki są fantastyczne , ja sama nie mogę przez nie przebrnąć

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię cieniowane kulki :), dawno tu nie zaglądałam, a tu takie zmiany :), "zajaśniało", pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, jak tu się pozmieniało!
    Kolejna piękna kuleczka. Uczę się wg Twoich wzorów i muszę przyznać, że najbardziej męczę się ze szpilkami. Nie umiem ładnie opracować drucika. Jak Ty to robisz, że takie piękne masz wykończenia?

    OdpowiedzUsuń