czwartek, 26 maja 2016

Sapphire

W ostatnim czasie nazbierało mi się troszkę prac do opublikowania, a że w międzyczasie przydarzył nam się szpital, nie mogłam publikować na bieżąco. Zacznę od pewnego kompletu ślubnego <3


Powstał z bardzo dużej ilości koralików Rizo w kolorze Saphhire oraz Toho 11/0 Opaque Lustered White.
Dla chętnych przypomnę sekwencję na taki sznur - 4 R-3T-3R-3T ( R -Rizo, T- Toho) na 6 koralików w rzędzie.



W kolczykach znalazło się Toho 15/0 Opaque Lustered White i Transparent Cobalt. Oczka mają średnicę ok. 15 mm.
Naszyjnik długości 46 cm zakończony karabińczykiem. Obawiałam się skręcania Rizo na takiej długości sznura , ale jak widać nic się nie skręca i nawet nie ma zamiaru ;)




2 komentarze:

  1. Już pisałam na fb, ale tu też napiszę. Podoba mi się i to bardzoooo:)
    Chyba wiem już jakie koraliki muszę zakupić :p

    OdpowiedzUsuń